Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 28 august 2007

Putere, femei şi maşini străine

Aşadar, inamicul public numărul unu al tuturor românilor săraci lipiţi-gliei strămoşeşti în frunte cu Traian Băsescu, Dinu Patriciu, şi-a vândut trei sferturi din sufletul Rompetrol diavolului kazah – un fel de Kazpetrol, dar mai de stat – obţinând nici mai mult nici mai puţin decât fix o căruţă de bani. Adică o sumă de-aia pe care nimeni nu prea ştie s-o scrie în cifre şi cu care se exprimă îndeobşte nu atât nivelul investiţiilor României într-o autostradă, de pildă, cât cel al datoriilor externe ale ţărilor din lumea a treia. Asta ar fi una la mână.

Pe a doua am aflat-o aseară de la angajaţii unui alt mogul şi oligarh la modă, Robert Turcescu şi Corina Drăgostescu, care ne-au explicat ce vrea Patriciu de la viaţă: PUTERE. De asemenea, şi-ar mai dori şi PUTERE. Şi ca şi cum asta nu i-ar fi de-ajuns, se dă peste cap pentru a mai obţine în plus şi PUTERE.

Deşi fiecare din cei doi jurnalişti a repetat chestia asta de cel puţin cinci ori şi chiar dacă pe undeva e firesc să-ţi imaginezi că orice om putred de bogat se visează atotputernic, nu imi este foarte clar pe ce elemente concrete se bazau în afirmaţiile lor. Din fotoliul meu de telespectator, mie mi se pare că proaspătul posesor al unei felii de pepene pe care a dat un măr întreg a ales o cale destul de ocolită pentru a-şi atinge obiectivul, câtă vreme nu-l văd nici în fruntea unui partid politic, fie el şi cu doar 1% prin sondajele de opinie şi nici aruncând cu bani în stânga şi-n dreapta pe stadioane, ori anunţând cu surle şi trâmbiţe câte biserici mai are de gând să ctitorească până la următoarele alegeri.

Iată de ce eu am ajuns în forurile mele lăuntrice la o concluzie diferită (dar la fel de bine “argumentată”) şi anume că de fapt toate eforturile depuse de Dinu Patriciu au cu totul şi cu totul alt ţel: acela de a obţine cât mai multe FEMEI. Ori, poate (o să mai reflectez la acest aspect) MAŞINI STRĂINE. Cel puţin eu unul asta mi-aş dori dacă aş avea buzunarele lui.

4 comentarii:

Anonim spunea...

n-ai inteles tu nimic.patriciu vrea putere in sensul ca vrea sa cumpere pe politicieni nu sa fie el presedinte sau ministru.asta a facut si cu tariceanu si cu tot partidul pnl asa ca mai bine ai tace.sau esti platit de el?

Anonim spunea...

MASINI STRAINE ARE LA SIGUR CATE VREA,DAR FEMEI NICI CU TOTI BANII LUI NU II AJUNG SA PUNA MANA PE UNA KLUMEA

Anonim spunea...

Patriciu este printre putinii oameni plini de bani dar care nu striga in gura mare nici ca are, nici nu se faleste cu ei, dar are mult bun simt sa-si vada de viata lui fara sa intre in polemicile actuale. Si spun asta fara sa-l cunosc personal si fara sa fiu platit.

Anonim spunea...

Din pacate Patriciu nu e decat o piatra de moara legata de gatul liberalilor.....