Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 10 iunie 2008

0-0=1

Cu ani în urmă, bulgarii introduseseră în campionatul lor intern un amendament la regulamentul de fotbal, conform căruia la scorul de 0-0 niciuna dintre echipe nu lua vreun punct. După un meci precum cel dintre noi şi francezi, îmi dau seama că nu era deloc o idee rea.

Altminteri, ceea ce s-a întâmplat aseară este un melanj de părţi bune şi proaste. Partea bună este că am obţinut un punct într-o grupă infernală. Partea proastă este că, la cum am evoluat, nu prea văd cum vom da măcar un gol la acest turneu. Partea bună este că am jucat de la egal la egal cu vicecampioana mondială. Partea proastă este că, după toate aparenţele, am întâlnit cealaltă echipă din grupă care nu se va califica. Partea bună este că grupa României a oferit cel mai frumos joc de până acum de la EURO 2008. Partea proastă este că l-a oferit şi pe cel mai urât: al nostru.

Niciun comentariu: