Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 9 iunie 2009

“ELITA” DE TREI SFERTURI

Că foarte multă lume nu merge la vot, din diferite motive, pot să înţeleg perfect. Mi s-a întâmplat şi mie să nu am ce alege, mai ales în turul doi, la alegeri prezidenţiale sau pentru primari. În schimb, mi se par absolut penibili cei care-şi fac un titlu de glorie din a nu vota, care se cred miezul din dodoaşcă sau din Fanta – ca să-l citez pe cel mai celebru dintre ei – pentru chestia asta, şi îi privesc cu un aer de superioritate pe amărâţii care îşi exercită acest drept. Ascultându-i, ai impresia că ar face parte din cine ştie ce elită a societăţii. Hazul maxim este însă că această “elită” grupează cam trei sferturi dintr-un popor pe care altminteri au oricum tendinţa de a-l cam dispreţui, şi cuprinde cu certitudine şi mulţi oameni care chiar n-au habar pe ce lume (politică) se află.

3 comentarii:

Maria N. spunea...

L-am vazut si eu pe Badea ce incantat se arata ca nu voteaza.Nici eu n-am votat dar nu mi se pare ca am facut vreo mare fapta de vitejie.Daca aveam cu cine votam

robert spunea...

se pare ca totusi Ei pot sa fure mai mult decit putem noi astia putini sa votam!

Mirela spunea...

Uite ca eu nu merg la vot si militez pentru asa ceva... cat pot si pe unde pot... intr-o tara unde conteaza doar 400 si ceva de oameni si acolitii de functionari din structurile statatle... nu merg la vot... oricine va candida in tara asta in afara repulsie altceva nu-i provoaca...
Ca-l plac pe unul? nu pot sa-l votez... ca la euro rahaturile care au fost insemna o lista... si in acel "letopiset" sunt nume de cretinozizi... care merg dupa un salariu... nu ca i-ar interesa in vreun fel acel parlamant sau Ro...
iar la alegerile imbecile uninominale din 2008 pe cine sa votez daca in al meu colegiu au fost doar cei ce sunt avizi doar si doar dupa putere si pana la momentul alegerilor a primat propria lor persoana?
Prezidentiale... pe cine? un Crin... daca-l invarti de 7 ori si ii dai drumul... ii ceri sa-ti spuna cate degete ai la o mana... artatandu-i 5 iti spune 20... adica... sa ne "lese" nenea asta... orice inclinatie liberala as avea... in nici un caz nu mi-as strica 5 min dintr-o duminica sa-i pun stampila pe buletinul de vot unde are casuta...
Nea Geoana...are vreo treaba? io zic ca nu... ca si presedinte de tara... ca diplomat... tot respectul... insa-i intr-o mocirla comunista si securista... unde a uitat diplomatia... bunul simt... si buna purtare in societate... deci presedinte... pt mine niciodata... la fel o pierdere de timp...
Ops Basescu... mai sa fie...nea asta nu are ce sa caute in politica... om de propaganda pe la diverse... da... dar presedinte... nicioadata...

Restul... Duda... si mai stiu eu care... non-valori...

Sa-ti spun ceva... sa ma deplasez io la o sectie de voatare sa-mi numesc prin stampilare reprezentantul natiei asteaia... ar trebui sa candideze un nnene diplomat de cariera...cu prestanta... si respect pt natia asta... unde-i nenea asta... in nici un caz in clasa politica actuala si fosta... insa probabil nu s-a nascut...
Asta-i romania cu ai ei cetateni cu spirit civic... si continui sa strig... faceti ceva frumos prin care sa va simtiti bine decat sa mergeti la vot...