Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 24 februarie 2010

ALT PROVIDENŢIAL!

Dacă zilele astea mi-ar mai păsa măcar cât negru sub unghie de soarta vreunui partid sau personaj politic, inclusiv PNL cu Crin cu tot, m-aş apuca să comentez cu o mâhnire asezonată din belşug cu scârbă şi revoltă despre imbecila idee a mai mult impunerii decât alegerii conducerii liberale pe liste la viitorul Congres, ca-n vremurile de tristă amintire ale stolojanului – care baremi chiar avea scuza momentului foarte delicat al intrării partidului în Parlament ca prin urechile acului! – şi într-un fel de care până şi odioşii pesedişti au avut atâta glagore cât să se ferească, cel puţin deocamdată; ce rahat de partid (“liberal”) mai e şi ăla condus prin şantaj (sentimental) de încă un lider căruia i s-a năzărit că-i de-a dreptul providenţial şi care ameninţă cu demisia şi aferenta criză dacă nu i se face pe plac?! Cum însă nu-mi pasă nici atât, mă abţin.

2 comentarii:

Moni spunea...

Te-a suparat rau Crinut . Parca era favoritul tau . Nu l-ai vazut aseara la Gadea cand explica de ce se poarta asa ?

e-Xtrema spunea...

@Moni
L-am urmărit, nu foarte atent ce-i drept, pentru că în loc să mă convingă a reuşit să mă plictisească. Din păcate, începe să semene tot mai mult cu oricare alt politician…