Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 8 iunie 2010

RELUĂRI DIN VIITOR

Văzând, atât cât m-am uitat, pe sărite şi executând în paralel diverse alte activităţi mai utile, pasajele din discursul lui Emil Boc, de ieri, din Parlament, în care se referea la nenorocirile pe care le-ar aduce creşterea cotei unice şi a TVA-ului în locul tăierilor de pensii şi salarii, m-au trecut sudori reci pentru că am realizat deodată, ca într-un fel de straniu déjà-vu răsturnat, că fix fragmentele acestea voi avea prilejul să le revăd, reluate iar şi iar de Antena 3 şi Realitatea TV, mai pe la toamnă încolo, când, aşa cum prevede multă lume cu care din păcate trebuie să fiu pe deplin de acord, catastrofa asta de guvern va purcede şi la respectivele creşteri de taxe, schimbând, desigur, în mod corespunzător, discursul.

2 comentarii:

Cristina spunea...

...Si eu, care am crezut ca sunt singura paranoica...:)
"Toamna", ziceti? Eu as paria pe luna septembrie. Asa, pe la inceput.Dupa 15 octombrie, deja ne vom fi blazat...

e-Xtrema spunea...

@Cristina
Ei, mi-am păstrat şi eu un dram de speranţă când am zis toamnă…