Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 20 iulie 2010

INTERVIU

Absolut din întâmplare, aseară mă aflam în faţa micului ecran (am şi unul mai mare, dar e în altă cameră) în timpul senzaţionalului interviu oferit în exclusivitate de Dan Diaconescu – şi aproape refuzat de pricepuţii la orice altceva realizatori – postului Realitatea TV. El a decurs cam în felul următor:

DD: Vă mai dau o ştire în exclusivitate:…

Unul sau altul dintre realizatori: Bla, bla, bla…

DD: L-am sunat încă o dată pe Traian Băsescu, care abia atunci mi-a spus…

Realizator: Bla, bla, bla…

DD: Eu am zis că în arestarea mea este implicată gruparea Blaga-Videanu-Berceanu, dar nu cred să fi fost chiar domnul Videanu, pentru că domnia sa nici nu are o putere în ceea ce priveşte arestările, având în vedere cu ce se ocupă. Era vorba, în special… (ceva îmi spune că era pe punctul de a-l nominaliza pe Vasile Blaga, care, nu-i aşa?... “are o putere în ceea ce priveşte arestările, având în vedere cu ce se ocupă” – nota mea.)

Realizator: Bla, bla, bla…

Până la urmă, micul mogul a reuşit să nu dezvăluie nimic interesant, în schimb şi-a plasat nestingherit toate mesajele electorale de viitor candidat la alegerile prezidenţiale.

Niciun comentariu: