Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 27 februarie 2013

UNUL ŞI PROST!

Nu vreau să acuz pe nimeni, în frunte cu actualul primar etern al sectorului, care după gustul meu are o înfăţişare de om cinstit amestecat în toate matrapazlâcurile şi cu precădere în ăsta, dar nu ştiu cum se face că la mine în cartier, pe o rază de cel mult zece minute de mers agale pe jos, se află, pe numărate, fix zece magazine Mega Image, chestie care nu m-ar deranja absolut deloc, dacă măcar pe aceeaşi rază, fie şi de mers alert cu maşina, s-ar mai afla şi altceva în afară de un amărât de Kaufland aterizat lângă Bucur Obor pe vremea când pesemne rechinii încă nu căpătaseră curajul dat de atâtea mandate la rând. Până şi un G-Market, care mai dăinuia tot cam din perioada aia, a dispărut, efectiv peste noapte, generosul spaţiul fiind ocupat, fireşte, imediat, fără niciun fel de tranziţie dătătoare măcar de speranţă, de un alt Mega Image!

De altfel, coincidenţă sau nu, doar în ultimele câteva luni, cam de la alegerile locale soldate cu acelaşi rezultat nenorocit ca şi precedentele, au apărut trei sau patru magazine noi, pe lângă cel deja amintit, alte două preluând (jumătate din) spaţiile în care până atunci se aflau sediile unor filiale de bănci, ceea ce mi se pare chiar fascinant. Pe cel de la Piaţa Gemeni, care numai ce s-a deschis cu mare tam-tam, inclusiv televizat, nici nu-l mai socotesc, fiindcă e la vreo douăsprezece minute de mine dacă prind semaforul pietonal de pe Dacia. Asta în condiţiile în care, ca unul care mă învârt mai mult prin jurul casei sau cel mult prin centru, unde sunt teatrele, n-am călcat vreodată şi, la drept vorbind, nici nu-mi amintesc să fi văzut cu ochii mei un Lidl, un Penny Market sau un “La Doi Paşi”, despre care doar am auzit că ar exista prin toate celelate cartiere.

În concluzie, nu-mi rămâne decât să sper din suflet ca Mega să aibă cât de curând soarta celuilalt lanţ de mare (in)succes care adoptase o strategie similară, Mic.ro-ul lui Patriciu! 

Niciun comentariu: