Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

vineri, 5 decembrie 2008

PATRICIU CONTINUĂ SĂ FIE ÎN TOT ŞI-N TOATE!

Eu nu spun că Traian Ungureanu este absolut cretin, pentru că nici n-ar fi frumos din partea mea şi nici nu mi-aş permite. Recunosc însă că n-am reuşit să-mi dau seama cu precizie dacă nu cumva chiar aşa este, sau doar are un tip de umor foarte subtil.

Într-un articol scris pe un ton glumeţ, cel puţin în prima lui parte, cel puţin aparent, cetăţeanul, după ce debitează teoria, uşor de anticipat, conform căreia dacă PD-L se va alia cu PSD o va face pentru că nu a avut încotro, fiind absolvit astfel de orice fel de vină, inclusiv morală, o completează cu un fel de demonstraţie din care ar reieşi că adevăratul artizan al refacerii FSN este nimeni altul decât... Dinu Patriciu! M-aş fi şi mirat ca odiosul oligarh, atât de urât de masele largi populare de putred de bogat ce este, să dispară, aşa, deodată, din capul răutăţilor, odată cu eventuala intrare a liberalilor în opoziţie. Sau atâta vreme cât mai sunt ziarişti paranoici în România.

Niciun comentariu: