Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

vineri, 16 ianuarie 2009

BLOGĂRU’ LU’ PEŞTE

N-am prins de la început gâlceava înţeleptului REALIZATOR TV Mircea Badea cu lumea blogărilor doar cu blog PE NET, pe tema “cine are traficul mai mare”, şi în consecinţă nici şpilul ei complet, aşa încât am ocazia să bat şi eu puţin câmpii. Cert este că atunci când, absolut întâmplător, l-am auzit – deşi ţin neapărat să precizez că nu-i mai urmăresc emisiunile mai mult datorită reorganizării listei mele de priorităţi decât din cauză că în ultima vreme mi s-a părut tot mai plicticos şi redundant – mi-am amintit de un fel de amic din copilărie, cu vreo 6-7 ani, de-ăia esenţiali la vârsta aceea, mai mare decât ceilalţi din ceata mea, şi pare-se uşor retardat, cu care jucam adesea fotbal, “la mălai”, “respinsea”, “zeiţa”, “barele” sau tenis cu piciorul. Uluitor este că nici măcar nu ne bătea de fiecare dată! Atunci când o făcea însă, restul zilei şi-l petrecea lăudându-se peste tot în gura mare şi luându-ne la mişto cu apelative gen “luzărule” sau “băi fotbalistu’ lu’ Peşte”.

Habar n-am de unde şi până unde mi-a venit asociaţia asta de idei... A... ba da, am.

Niciun comentariu: