Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 20 ianuarie 2009

EI AU DAT, DAR NICI NOI N-AM REFUZAT

Un gazetar cam trecut de vârsta până la care se poate spune că omul cu cât îmbătrâneşte cu atât devine mai înţelept, şi de la care e taman invers, se arăta revoltat că un politician se referă la deficitul bugetar spunând “am cheltuit mai mult decât aveam...”, deoarece după mintea lui nu “noi”, oamenii de rând şi actuala putere, am făcut chestia asta, ci “ei”, vechii guvernanţi şi notorii tâlhari liberali.

Că unii n-au înţeles (şi mai pot învăţa), iar alţii se prefac a nu înţelege (şi nu mai au leac) faptul că problema deficitului înregistrat în ultima parte a anului trecut ţine mai puţin de cheltuielile excesive şi mai mult de prăbuşirea încasărilor – fiind ca şi cum Gheorghe îşi cumpără o maşină urmând s-o achite cu banii pe care îi are de primit de la Ion, numai că Ion nu-şi plăteşte datoria fiindcă între timp a fost dat afară de la serviciu, aşa că Gheorghe o îmbulinează şi el – e o chestiune. A doua ar fi însă că liberalii au fost în egală măsură dojeniţi deoarece au mărit (nejustificat) pensiile şi salariile, ca pomană electorală. Parţial pot fi şi de acord cu aceste acuzaţii, dar ce înseamnă asta? Păi fix că “noi”, aştia cu salarii şi pensii, cum ar veni, am primit de fapt mai mult decât ni s-ar fi cuvenit, nu? Că n-am auzit să se fi făcut vreun miting de protest al sindicatelor sau al organizaţiilor de pensionari împotriva acestor creşteri...

Niciun comentariu: