Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

luni, 30 martie 2009

ALTUL LA RÂND!

Nu m-au pasionat deloc comentariile de după meciul de sâmbătă – România-Serbia 2-3 –, dar nu m-am putut împiedica să-l aud pe Adrian Păunescu tocmai când spunea că Piţurcă n-are niciun motiv să plece de la Naţională, de vreme ce tot fotbalul nostru e în criză, dovada cea mai elocventă fiind halul în care se prezintă echipele de club în competiţiile internaţionale.

Pe lângă faptul că nici în vremurile de glorie ale tricolorilor nu eram chiar spaima Europei la nivel de club, şi cu toate că eu însumi, în calitatea mea oficială de suporter în faţa micului ecran, l-am iertat cam din aceleaşi motive – că nu poate face bici din materialul aflat la dispoziţie –, inclusiv după prestaţiile lamentabile de la Euro 2008, dacă am merge în continuare pe raţionamentul domnului Păunescu ar însemna să-l ţinem pe Piţurcă până când Unirea Urziceni ar ajunge măcar prin semifinalele Cupei UEFA sau CFR Cluj ar elimina un Manchester United din Liga Campionilor, moment la care ar fi, cu siguranţă, cel mai vârstnic antrenor de echipă naţională din lume! Părerea mea e să încercăm cât mai curând cu (oricine) altcineva, dacă nu mai priceput, baremi mai băftos sau mai iubit de arbitri, chiar şi cu aceiaşi jucători în lot.

2 comentarii:

mircea spunea...

austria-romania 4-0. piturca ramane antrenorul echipei nationale pentru a incepe reconstructia ei in vederea campionatului european din 2012

Mirela spunea...

hm... sa-mi spun pacatele... spre rusinea mea cu toate ca s-a jucat pe la noi ... "'mosul " meci... nu mi-am facut timp sa merg sa leg sireturile sarbilor si sa le pun baderolele pe ochi..m-am luat cu ecologia... am respectat ora departe de tot ceea ce insemna azi...
Fara suparare... io sunt cu vina...
s-a dansat sarba... ca-i hora perimata...