Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

luni, 23 martie 2009

BIATA EBĂ!

Oricât de proastă ar fi părerea mea despre Elena Băsescu, nu poate să nu mi se facă şi un pic de milă de ea când văd cât de greşit înţeleasă este de fie răuvoitoarea cu premeditare, fie cu adevărat incapabila de mai mult noastră presă.

În timp ce declaraţia prin care duduia îşi motiva demisia din PD-L prin faptul că nu vrea ca partidul să fie pus în situaţia de a alege între ea şi intelectuali a fost luată în serios, deşi mie mi s-a părut a fi o nici măcar cine ştie ce subtilă ironie la adresa Alinei Mungiu-Pippidi, tuturor analiştilor care n-au avut altceva mai bun de făcut decât să disece interviul pe care i l-a luat Lucian Mândruţă li s-a părut, dimpotrivă, că fata preşedintelui l-a luat peste picior pe acesta când s-a plâns că gafele ei sunt preluate la nivel planetar, pe când ale lui doar de Cârcotaşii de la Prima TV, ca şi cum ar fi vrut să sublinieze cât de celebră e ea în raport cu realizatorul, când de fapt mie mi s-a părut că-l invidiază sincer, la aşa notorietate fiind gata să renunţe oricând...

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu-ti mai fie asa mila de ea. are ce-a cautat

Anonim spunea...

Pentru asemenea personaje orice fel de publicitate e binevenita.

Mirela spunea...

Mie-mi place EBA... o sa fie ea europarlamentar? io zic ca da... la cata mediatizare i se face... oricum toata media nu are nici o treaba cu obiectivitatea ci doar cu scandalul...Romanika...