Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 2 martie 2010

CUTREMUR DEVASTATOR! BĂSESCU (NU) E BOLNAV!

Oricât de idioate mi s-ar părea discuţiile din ultima vreme despre starea sănătăţii lui Băsescu – şi mi se par extrem de idioate! –, încă şi mai idioate mi se par ştirile pe larg, cu imagini şocante şi mărturii sfâşietoare, difuzate de câte ori are loc câte un cutremur prin te miri ce cotlon al lumii, urmate bineînţeles de lungi dezbateri despre inevitabilul cutremur devastator ce va zgudui cât de curând România. Ce rost au toate astea? Să bage spaima de cutremure în mine? Păi nu e nevoie, că sunt deja – la fel, presupun, ca mai toţi oamenii normali la cap – de-a dreptul terifiat. Şi? Ce pot să fac? Să mă arunc preventiv pe fereastră (stau la un etaj superior) ca să curm suspansul? Să mă mut la cort? Să-mi spun rugăciunea în fiecare seară? Nu înţeleg. Sau dacă, dimpotrivă, după câţiva obscuri profeţi ai apocalipsei apare Mărmureanu să se bâlbâie greu inteligibil câte un sfert de ceas, chipurile în încercarea de a ne linişti, spunând (probabil) însă nu că nu va fi cutremur, ci că nimeni n-are de unde să ştie când, e mai bine?! Şi-atunci?

Un comentariu:

Anonim spunea...

si daca moare basescu scapam de aia care l-au votat?> o sa-si aleaga altul la fel.