Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 24 august 2010

ASORTAT

Din toată agitaţia stârnită ieri de noile acuzaţii de comportament agresiv aduse lui Traian Băsescu, cel mai tare mi-a atras atenţia… vestimentaţia lui Mircea Badea în timp ce făcea nu ştiu ce demonstraţie asupra căreia nici nu m-am mai putut concentra.

Astfel, în ciuda uşoarei nepotriviri a sacoului şi cămăşii cu blugii care se prea poate să fi fost de firmă, dar, sincer, nu păreau, am remarcat rafinamentul deosebit cu care cunoscutul realizator TV îşi asortase adidaşii în dungi – unul dintre acele modele pe care de câte ori îmi caut disperat şi eu o pereche simplă, clasică, mă întreb dacă într-adevăr le cumpără cineva – cu cravata! Cine ştie dacă nu cumva, vorbind despre un ţopârlan ca actualul preşedinte al ţării, domnul Badea a simţit nevoia să se îmbrace oarecum în ton cu subiectul? Sau poate pur şi simplu pierduse un pariu.

Niciun comentariu: