Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

luni, 23 august 2010

HAI VICTORIA!

Zilele trecute, când, din întâmplare, am auzit la o rubrică de sport de pe un post de televiziune important ceva despre un meci de fotbal al echipei Victoria Brăneşti, mi-am spus că trebuie să fi început fazele inferioare ale Cupei României. Între timp, m-am dumirit că era vorba chiar de Liga I, unde Victoria este una dintre meritoriile nou-promovate!

Profitând de ocazie că n-am găsit nimic mai interesant despre ce să scriu azi şi pentru că echipa mea favorită, Progresul Bucureşti, nu doar că nu mai e de mult în prima divizie, dar s-a desfiinţat cu desăvârşire, îmi declar public susţinerea pentru băieţii din Brăneşti, cărora le doresc din suflet ca, pe modelul deja consacrat al noilor forţe ale fotbalului românesc, FC Vaslui şi Unirea Urziceni, să prindă un loc de cupă europeană şi să aducă în prestigioasa comună ilfoveană măcar vreun Aston Villa, Atletico Madrid sau Lazio Roma.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Hi..!!
I recently came across your blog and have been reading along I don't know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.

James…
Karachi