Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

luni, 2 august 2010

EXPLORATOR ÎN GRĂDINA CARPATINĂ

Iată explicaţia pentru care (încă) n-am scris şi eu, ca toată lumea, despre aşa-zisul brand turistic al României: în weekendul acesta m-am numărat eu însumi printre “exploratorii” unui cotlon din grădina carpatină, şi anume zona Bâlea.


În condiţiile în care, una peste alta – de ce să mint, căzând în snobism? – m-am simţit bine, trebuie totuşi să menţionez că singurul element de autentică sălbăticie care efectiv m-a izbit la cabana Bâlea Lac a fost acela că noile prevederi legale n-au răzbit până acolo, astfel încât restaurantul ei este probabil unicul din Europa în care, judecând după aerul absolut irespirabil din încăpere, fumatul nu doar că nu a fost interzis, dar am impresia că e şi obligatoriu!


P.S. La capitolul curiozităţi tipic româneşti aş mai putea adăuga că taxa de intrare la Mânăstirea Curtea de Argeş – pe care am vizitat-o în drum – este 2 lei, în timp ce taxa de intrare la closetul din incinta mânăstirii este 1 leu. Bine totuşi că nu e invers!

Niciun comentariu: