Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 12 aprilie 2011

APĂ ŞI CEAI

Inclusiv comunicatul Parchetului General din urmă cu câteva zile, în legătură cu acuzaţiile aduse Codruţei Kovesi că ar fi dezvăluit în mod preferenţial şi nu tocmai legal informaţii despre un dosar aflat încă în lucru, mi-a amintit de stilul în care se desfăşoară orice “dialog” între reprezentanţii puterii portocalii şi opoziţie sau presă. Exemplu:

Reporter: Aţi băut ceai?

Pedelist: Am băut apă.

R: Bine, dar ceai aţi băut?

P: V-am spus: am băut apă.

R: Am înţeles asta, dar eu v-am întrebat altceva; dacă aţi băut ceai.

P (mimând o uşoară enervare): Şi eu v-am răspuns: am băut apă. Nu puteţi să-mi cereţi să vă răspund ce vreţi dumneavoastră să auziţi!

R: Păi, vă rog doar să-mi răspundeţi la întrebarea mea, eventual cu un simplu “da” sau “nu”. Aţi băut sau n-aţi băut ceai?

P (mimând o mare enervare): Aici nu suntem la procuratură, să vă răspund prin “da” sau “nu”! Doar nu e un interogatoriu! Dumneavoastră mă întrebaţi ce vreţi şi eu vă răspund ce cred de cuviinţă!

Şi aşa mai departe…

Niciun comentariu: