Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 20 aprilie 2011

ONOARE?!

Nu numai, dar şi pentru că au început meciurile eliminatorii din NHL, care mi-au cam dat programul peste cap, în ultimul timp m-am uitat încă şi mai puţin decât în penultimul – când oricum nu mă mai uitam aproape deloc – la emisiunile de ştiri, aşa că nu sunt la curent chiar cu toate amănuntele afacerii în care a fost implicat ministrul Muncii Botiş. Mă gândeam, însă, că termenul “onoare” folosit în contextul demisiei sale e cât se poate de nepotrivit, atâta vreme cât individului nu i s-a părut nimic în neregulă cu situaţia în care se afla, până în exact clipa când a aflat despre ea şi presa!

Fiindcă, oricât ar fi de idiot (şi, după părerea mea, e cu vârf şi îndesat!), nu pot să cred că presa a fost cea care i-a deschis ochii asupra problemei “de moralitate”. O ştia de mult, dar spera să n-o bage de seamă şi... cetăţenii, faţă de care acum chipurile îşi cere scuze!

3 comentarii:

Arogantu' spunea...

Onoare ?
O, n-o are !

e-Xtrema spunea...

@Arogantu’
Era să adaug: “de nicio culoare”. S-ar putea totuşi să aibă una: portocalie.

Arogantu' spunea...

Numai daca interesul sau personal are aceasta culoare - ceea ce poate fi adevarat doar temporar ...
Vezi miscarea Ioanei-Vinzari-Anterioare Basescu !