Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

vineri, 24 aprilie 2009

AM MAI SCĂPAT DE-O GRIJĂ!

Tare mi-ar plăcea să mă lămurească şi pe mine cineva – de preferat Bogdan Chirieac, pentru că ultima oară de la el am auzit gogomănia asta –, cum e posibil ca timp de aproape doi ani, de la scoaterea PD-ului de la guvernare şi până la alegerile din noiembrie anul trecut, toată lumea să atragă atenţia că la nivel local ped(el)iştii continuă să se afle practic la putere, deoarece serviciile deconcentrate sunt înţesate de oamenii lor, care n-au putut fi daţi afară şi înlocuiţi de liberali datorită legislaţiei, iar de când chiar au revenit de-adevăratelea la putere, alături de PSD, să n-aud decât că în teritoriu conduc... liberalii! Care liberali, ba sunt acuzaţi că n-au destui oameni nici cât să încropească de-un guvern, ba, iată, se pare că au destule mii, cât să împânzească tot sistemul şi să-i stânjenească în “aplicarea politicilor guvernamentale” pe pedelisto-pesedişti!

Ei bine, măcar de-acum chiar am scăpat de-o grijă: PD-L şi PSD, ca două mari partide ce se află, vor avea, fără nicio îndoială, destui oameni cât să şi-i pună până în ultimul post de măturător dintr-o instituţie publică!

Niciun comentariu: