Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 7 octombrie 2009

FELICITĂRI, IAR AŢI DAT-O-N BARĂ!

Nu neapărat fiindcă Bogdan Olteanu nu mi s-ar părea tocmai omul potrivit la locul potrivit – pentru că îmi pare, în schimb, genul care măcar are bunul simţ de a se strădui, şi chiar capacitatea, să înveţe din mers şi să se califice la locul de muncă –, şi nici fiindcă alţii ar fi fost mai nimeriţi, dar stând eu aşa şi minunându-mă de propunerea liberalilor pentru postul de viceguvernator al BNR, mă gândeam că, dincolo de idei, principii şi valori – care şi-aşa din păcate nu au fost întotdeauna puse în practică, inclusiv atunci când ar fi existat ocazia – simpatia mea pentru PNL este întreţinută de mai puţin de zece politicieni, Olteanu fiind în primii trei.

Ce vreau să spun, şi foarte probabil nu s-a înţeles din paragraful anterior, este că în condiţiile în care partidul a început să piardă câte doi-trei parlamentari pe zi, în condiţiile în care, nu ştiu din vina cui, peneliştii cei mai mediatizaţi continuă să fie Relu Fenechiu şi Ioan Ghişe (măcar nu mai e Lupoi!), iar în următoarea perioadă sunt de dus bătălii decisive, precum alegerile prezidenţiale, revizuirea Constituţiei şi, presimt eu, tentative de modificare a Legii electorale în sensul cel mai nefavorabil pentru PNL, dispariţia practic din peisaj a lui Bogdan Olteanu şi dosirea lui prin birourile Băncii Naţionale, de unde, şi dacă va mai ieşi când şi când, va trebui să afişeze o echidistanţă rece şi competentă, mi se pare o pierdere enormă. La nivel personal, este, desigur, o realizare importantă, pentru care de altfel merită felicitări.

5 comentarii:

Adina spunea...

De ce nu te gandesti ca liberalii au lasat la o parte interesele meschine de partid si s-au gandit la binele tarii, asa cum nu fac multi? Au avut un om competent si in loc sa-l tina doar pentru propaganda de partid, l-au propulsat intr-o functie de unde chiar poate sa faca ceva bun.

e-Xtrema spunea...

@Adina
M-am gândit şi în felul ăsta, dar pe lângă faptul că, aşa cum am şi spus, nu-s convins că era chiar cel mai potrivit dintre liberali pentru BNR, văd acolo câteva personaje cu trecut politic dubios din punctul meu de vedere (Dijmărescu, Florin Georgescu), şi nu ştiu cât de competente, care însă nu au cum să strice mare lucru, câtă vreme veghează Isărescu. Cu alte cuvinte, se putea trimite şi un penelist mai aşa şi-aşa, fără să însemne că "sunt neglijate interesele ţării”...

Mirela spunea...

indiferent de coloratura politica... indiferent de trecerea lor la tehnocrati sau altele... raman niste mizerii umane...
care-i interesul politicii... cumva de a asigura un viitor acestei tari? eronat... doar pentru propria lor bunastare...
Olteanu.... nu am nici un sentiment... neffindu-mi dragi politicieni...
Atata vreme cat se aliza cu bugetarii mi se face greata la propriu...
Isarescu... ok... un om capabil... insa nu inteleg ce mama naibi cauta politicul in BNR...
Politicul sa faca politica(chiar de pare un pleonasm)
BNR da cursul valutar... atata vreme cat este implicat si politicul in actul guvernarii unei institutii atat de prestigioase... te las pe tine sa te gandesti cum v-a beneficia clientele... si cum o sa functioneze cursul valutar... e foarte simplu
din partea mea tara asta poate sa se lipseasca de politicieni(guvern, parlament si presedinte)
La mai mare... sa traiasca privatii pe seama carora stau trantorii bugetari... neproductivi

e-Xtrema spunea...

@Mirela
Soro, aşa-i urăşti pe bieţii bugetari că parcă te-ai născut patroană! Iar dacă vrei o ţară fără guvern, parlament şi preşedinte, de ce nu încerci şi tu să emigrezi pe o insulă pustie; s-ar putea să fie o mişcare bună pentru toată lumea...

Mirela spunea...

ehehe... vreoo o tara fara politicoieni... in speta fara ai nostrii ca brazii..
crezi ca stau in carca cuiva si cersesc?
m-am nascut om... din pacate... intr-o tara cu oamenii politici care-mi creeaza o anumita stare de dezgust...
cu bugetarii... am ceva doar in momentul; in care depasesc limitele intr-un context
si uite ca nu vreu sa emigrez... stau aici sa fac viata unora amara... glumesc... insa asta-i dreptul castigat... probabil singurul dupa '89 ... dreptul la opinie...