Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

vineri, 23 octombrie 2009

O ALEGERE FIREASCĂ

Marchez şi eu începerea campaniei electorale printr-o chestie care deşi nu e, poate fi interpretată ca propagandă pentru candidatul meu favorit la prezidenţiale. Este vorba de rezultatul unui test făcut pentru a stabili cu care dintre candidaţi aş fi, să zicem, compatibil.
După cum se vede, nicio surpriză: Crin Antonescu, la un scor de +34, în condiţiile în care toţi ceilalţi sunt sub zero (exact ca-n viaţă, din punctul meu de vedere). Nu pot decât să mă bucur că “mă potrivesc” atât de bine cu cel pe care oricum îl voi vota, mai ales că ştiu destule cazuri în care subiecţii au constatat cu stupoare că sunt mai apropiaţi de cu totul alţi politicieni decât cei preferaţi (situaţie destul de greu de explicat, la drept vorbind).

5 comentarii:

Dragos spunea...

Am facut si eu testul si mi-a iesit ca ar trebui sa votez cu candidatul UDMR! Dar eu tot cu Crin o sa votez.

Anonim spunea...

Mi-a iesit Crin + 36 (locul I) si Basescu -64 (ultimul loc), q.e.d. Mi-era oricum clar cu cine votez si pe cine evit!
Cristina

e-Xtrema spunea...

@Dragoş
O alegere foarte, foarte potrivită!

e-Xtrema spunea...

@ Cristina
Treaba e ca şi rezolvată; încă vreo 4-5 milioane ca noi şi o să avem în sfârşit un preşedinte cu faţă umană.

Anonim spunea...

tocmai am facut testul. rezultatul a fost neasteptat: IA PULA!
atat.