Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 22 februarie 2012

DE-ALE TENISULUI

Amatorii de tenis (feminin), printre care nu mă (mai) număr, au observat, poate, că, atunci când pe teren se află Maria Sharapova, dacă se întâmplă să deschizi televizorul în mijlocul meciului, pot trece minute bune până să vezi cu cine joacă, deoarece camerele de luat vederi se concentrează aproape exclusiv pe rusoaică, arătând-o şi din faţă, şi din spate, şi când e la serviciu, şi când e la primire, şi când se bucură că a câştigat punctul, şi când e dezamăgită sau nervoasă că l-a pierdut, şi când stă pe scaun între ghemuri… De ce să nu recunosc, oricât de nedreaptă ar fi această abordare a regizorilor de emisie subscriu în totalitate la ea!

Ei bine, ieri am asistat la un fenomen similar, numai că… de sens diametral opus. La unul dintre meciurile din cadrul turneului de la DUBAI, în sfertul de oră cât m-am uitat şi eu curios s-o văd pe sârboaica Ana Ivanović (foto stânga), despre care auzisem, de la un prieten, numai cuvinte de laudă, n-am reuşit decât să… vorba vine “admir”, filmat din toate unghiurile posibile, trupul vânjos şi masculin al italiencei Francesca Schiavone (foto jos). Chestiune de gust şi diferenţe culturale...

Niciun comentariu: