Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 11 mai 2011

REEVALUARE

Mai mult dintr-un soi de respect pe care, ca să fiu sincer până la capăt, nu l-am avut de fapt vreodată nici măcar pentru cântăciosul leşinat şi cu atât mai puţin pentru politicianul pesedist Socaciu, am vorbit zilele trecute despre el şi cei asemenea lui doar ca despre nişte “idioţi”.

După ce l-am văzut ȋnsă aseară, la 10 TV, apărându-şi cu ȋnverşunare şi argumente mai aberante decât mi-aş fi putut închipui că poate debita cineva – în loc să-şi ceară cu smerenia cuvenită şi dându-şi singur şuturi ȋn fund şi palme după ceafă scuze – iniţiativa legislativă cu dublarea filmelor (americane, că mai ales pe-alea pare să-i fi căşunat), m-am sucit: e un dobitoc în toată regula!


P.S. Păcat de Dorel Vişan. Talentul, fie şi uriaş, nu suplineşte totul!

Niciun comentariu: