Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 30 octombrie 2013

MĂ SACRIFIC!

Începând de aseară, de pe la 23.30, ora Bucureştiului, Arsenal Londra, liderul la zi al campionatului englez de fotbal, a scăpat oficial de prima grijă în actualul sezon: Cupa Ligii. Şi mă refer mai ales la grija de a nu fi din nou scoasă din competiţie de o echipă de liga a patra, ca anul trecut; acum, cel puţin, a fost eliminată aproximativ onorabil, deşi pe teren propriu, de Chelsea, cu 2-0.

E uşor prematur să mă pronunţ, pentru că deocamdată nu suntem decât abia la jumătatea turului în Premier League, dar filmul acesta cu “tunarii” mergând excelent o jumătate de sezon (de obicei a doua, însă a existat deja un precedent similar cu ce se poate petrece acum, adică prima), după care sau, respectiv, după ce, să dea/dăduse lamentabil cu mucii-n fasole în cealaltă jumătate, l-am mai văzut de câteva ori în ultimii ani. De-aia, spre deosebire de mulţi alţii, cărora, nefiind fani, poate le-a scăpat această caracteristică a evoluţiei sezonale a londonezilor, nici nu m-am entuziasmat cine ştie ce după startul fulminant din competiţiile interne şi internaţionale. Că sunt sătul de locuri 3 şi 4 în campionat şi (doar) optimi de finală în Champions League. E loc de şi mai… rău!

Pe de altă parte, mă şi gândeam că, la bafta mea, n-ar fi deloc de mirare ca tocmai primul sezon de Premier League din ultima vreme pe care nu-l pot urmări în direct, civilizat, dacă nu chiar HD, la o televiziune normală, ci doar pe sărite, chinuit şi sincopat, pe feedurile de pe internet, să fie ăla al lui Arsenal. Oricum însă, dacă va fi aşa într-adevăr, promit solemn ca la anul să renunţ la toate posturile TV unde aş putea urmări şi celelalte competiţii, în frunte cu Liga Campionilor, pe care poate astfel o va câştiga pentru prima oară în istorie. Marile succese cer sacrificii pe măsură!

Niciun comentariu: