Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

luni, 14 ianuarie 2013

DIN NOU ÎN BEZNĂ

De multă vreme tot spun că actualii fundaşi ai lui Arsenal au probleme la cap. Şi nu mă refer la cum dau cu el în minge. Aia e altă problemă, mai mică.

Ieri după-amiază de pildă, nu trecuseră nici zece minute din derby-ul de pe teren propriu cu Manchester City, când Koscielny a făcut unul dintre cele mai caraghioase faulturi clare pe care le-am văzut în cariera mea de microbist, strângându-l pe Dzeko într-o îmbrăţişare rotundă, completă şi oarecum perversă, pe la spate, de parcă i-ar fi fost metresă, şi doborându-l în careu. Mai caraghioase decât procedeul în sine au fost doar protestele pentru cartonaşul roşu încasat.

Deşi penalty-ul aferent a fost ratat, soarta londonezilor era deja pecetluită, fiindcă în fotbalul adevărat un om în plus pe teren este decisiv. De-aia nici nu m-am enervat atât de tare pe cât aş fi făcut-o în condiţii normale, când imediat după aceea mi s-a întrerupt lumina, pentru prima oară… după aproape trei luni întregi de la precedenta pană similară (pe cele foarte scurte nici nu le mai pun la socoteală), ceea ce constituie un record al ultimilor ani pentru Enel; presupun că sporurile şi bonusurile de sfârşit de an au fost fabuloase pentru o asemenea performanţă! Am reintrat în secolul XXI (sau măcar XIX), când era deja 0-2, rezultat rămas până la sfârşit, chiar dacă în ultimul sfert de oră echilibrul numeric de pe teren a fost restabilit prin eliminarea lui Kompany. Cursa tunarilor pentru un amărât de loc în cupele europene continuă însă netulburată!

Niciun comentariu: