Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

luni, 11 mai 2009

SECRETUL TEMEI SECRETE

Urmărind atât cât am mai prins din ediţia de joi a emisiunii “Ora de foc” de la Realitatea TV, care parcă în fiecare seară începe la altă oră, am cam început să-i dau dreptate lui Traian Băsescu în privinţa amestecului în chestiunile editoriale ale postului de care îl bănuieşte pe patronul Sorin Ovidiu Vântu, fiindcă am avut întruna senzaţia că invitatul, Călin Popescu Tăriceanu, se afla în studio adus de acesta împotriva voinţei realizatorului Adrian Ursu, de vreme ce indiferent ce subiect apărea în discuţie, domnul Ursu sărea ca ars şi întrerupea din faşă disertaţia fostului premier, atrăgându-i brutal atenţia că “nu e acum momentul să facem o analiză”, “n-are rost să ne întoarcem în trecut”, “nu e cazul să-l criticaţi dumneavoastră pe Preşedinte, fiindcă o facem noi destul” etc., şi în general “nu aceasta e tema emisiunii”.

Aşa mi-a devenit cât se poate de limpede că tema emisiunii nu era nici analiza guvernării liberale, cu tot cu “greaua moştenire” lăsată, nici creşterea cu 50% a salariilor din învăţământ, nici lansarea candidaturii lui Crin Antonescu la preşedinţia ţării, nici criza economică, nici acordul cu FMI, nici rectificarea bugetară şi celelalte măsuri ale actualului guvern; în schimb, până la final n-am reuşit să înţeleg care dracului era, şi în fond ce căuta acolo Tăriceanu!

Niciun comentariu: