Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

luni, 22 februarie 2010

CHE LICHEA

Chiar dacă de mai bine de o săptămână n-am citit niciun ziar şi nu m-am uitat aproape deloc la posturile de ştiri, am aflat şi eu de alegerea lui Victor Ponta în fruntea PSD. Tot ce pot să spun deocamdată este că, oricât de proastă ar fi părerea mea – mărturisită în dese rânduri – despre Mircea Geoană, nu pot avea una mai bună despre un individ sprijinit făţiş de alde Mitrea, Năstase şi Ion Iliescu (da, în context chiar şi Vanghelie mi se pare mai breaz!), un fan declarat al lui Che Guevara (!), şi un tânăr care n-are nici scuza de a fi trăit prea puţin sau deloc în regimul comunist, nici pe aceea de a fi trăit, dimpotrivă, prea mult în el, pentru a se făli cu opţiunile sale de stânga şi pentru a se fi înscris în, totuşi, partidul politic cu cea mai directă descendenţă din PCR după ce – aşa cum pretinde – a mai şi luat parte la demonstraţiile din 1990 din Piaţa Universităţii!

3 comentarii:

ANNA spunea...

Mai interesant ar fi sa ne spui pe unde ai umblat saptamana trecuta. Ce meleaguri sunt alea fara ziare si televizor?

Ingridd spunea...

De acord cu ANNA :) ...curioase"meleaguri" !?

e-Xtrema spunea...

@ANNA & Ingridd
Ei… am şi eu micile mele trucuri secrete…