CRIZĂ ŞI PUBLICITATE
Chiar şi dacă n-am porni de la premisa că banii alocaţi promovării turismului românesc prin tot soiul de campanii, imnuri şi tichete de vacanţă sunt atent direcţionaţi către anumite grupuri de interese din jurul doamnei ministru Elena Udrea, aşa cum se mai sugerează uneori prin presă, ci, dimpotrivă, sunt cheltuiţi foarte corect, ideea de a face o astfel de reclamă în plină criză economică mondială nu mi se pare deloc inspirată.
Pe lângă faptul că românul oricum va fi tentat să rămână mai pe lângă casă, (unde, chiar dacă nu e, pare mai ieftin), aşa că nu trebuie convins pe bani publici, îmi tot imaginez potenţialul turist neamţ, francez sau englez cum priveşte un clip, fie el şi fără vreun Dracula ridicol, şi îşi spune ce ţară frumoasă trebuie să fie România, ce pajişti verzi are, ce munţi falnici, ce mare curată etc., şi ce interesant ar fi să o viziteze... dacă ar fi atât de nechibzuit încât să-şi planifice o excursie la capătul celălalt al continentului tocmai acum, în vremuri de restrişte; poate la anul sau peste doi... Numai că, până atunci, uită.
Pe lângă faptul că românul oricum va fi tentat să rămână mai pe lângă casă, (unde, chiar dacă nu e, pare mai ieftin), aşa că nu trebuie convins pe bani publici, îmi tot imaginez potenţialul turist neamţ, francez sau englez cum priveşte un clip, fie el şi fără vreun Dracula ridicol, şi îşi spune ce ţară frumoasă trebuie să fie România, ce pajişti verzi are, ce munţi falnici, ce mare curată etc., şi ce interesant ar fi să o viziteze... dacă ar fi atât de nechibzuit încât să-şi planifice o excursie la capătul celălalt al continentului tocmai acum, în vremuri de restrişte; poate la anul sau peste doi... Numai că, până atunci, uită.
Un comentariu:
Bani aruncati pe fereastra.Cine vrea sa vina vine si fara atata publictate
Trimiteți un comentariu