Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 13 aprilie 2010

CURAT BOLŞEVIZARE!

N-am urmărit aseară “Naşul”, să-l văd pe Băsescu în direct şi-n largul lui. Sincer, îmi propusesem, am uitat, iar când mi-am adus aminte m-am bucurat că am uitat. Azi-dimineaţă am văzut însă prin ziarele şi pe blogurile de orientare (mai) liberală, la loc de cinste, însoţită de comentarii satisfăcute, gen “păi asta o spunem noi de multă vreme”, o declaraţie a preşedintelui tuturor celor care l-au votat, conform căreia PD-L-ul s-ar fi bolşevizat.

Toate bune şi frumoase, i-o fi venit şi lui la cap un dram din mintea românului cea de pe urmă, numai că la o lectură mai atentă am înţeles că referirea era la modul de alegere, PE LISTE, a conducerii PD-L la viitorul congres. Cum ar veni… ca la PNL! Trist, dar aici cam are dreptate.

2 comentarii:

marian spunea...

de data asta macar a vazut si birna din ochiul lui

Anonim spunea...

Pai sunt toti la fel