Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 21 aprilie 2010

FOTBAL FĂRĂ FOOTBALL

Dragi iubitori ai sportului cu balonul rotund (încă de mic mi-am dorit să găsesc ocazia pentru a folosi această minunată expresie aproape poetică pe care iată că o şi folosesc, deşi nu-i cine ştie ce ocazie, ci mai mult un pretext subţire, aşa cum se va vedea în cele ce urmează), nu-i aşa că semifinalele Champions League fără echipe din Anglia nu au niciun farmec? Nu?! În fine, mie aşa mi se pare. De altfel, singura parte bună a acestei situaţii e că mă pot uita şi eu relaxat la meciuri. Atât cât o fac, sau mai precis am făcut-o, fiindcă după ce că aseară am văzut cel mai prost meci în care s-au înscris patru goluri din viaţa mea (sună bizar, dar la o reluare atentă a lecturii se înţelege ideea), azi se desfăşoară unul (respectiv, celălalt) care deja mă plictiseşte numai când mă gândesc ce echipe se înfruntă, aşa că-mi voi găsi îndeletniciri mai palpitante, cum ar fi să mă culc devreme. Ce vreau să spun cu asta?... Păi… cam atât. Şi să ştiţi că dacă aveţi altă opinie, chiar nu vă port pică.

2 comentarii:

dan spunea...

eu tin cu bayern si ma bucur ca a ajuns pana aici si are un meci destul de leger cu francezii.

lica spunea...

Mai ales dupa ce am vazut meciul de aseara mi-am dat ceama cata dreptate ai.