Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

luni, 16 decembrie 2013

OBIŞNUITA UMILINŢĂ

După un joc excepţional, cu o apărare exactă şi un atac eficient, în care a strălucit din nou vedeta echipei, Cristina Neagu, Naţionala de handbal feminin a României… a fost eliminată, prematur şi ruşinos, aseară, în optimile Campionatului Mondial din Serbia, de către modesta reprezentativă, cu adevărat similară, a Poloniei. Singura problemă, relativ minoră, a “tricolorelor” a fost că au terminat meciul cu un sfert de oră înaintea adversarelor. Astfel, după ce au condus pe parcursul reprizei secunde şi cu cinci goluri, iar în minutul 47 aveau un confortabil 26-22, în minutul 58 aveau în continuare 26, doar că la 29. Scor final: 29-31.

Ultima parte a meciului a semănat ca două picături de smoală cu acele coşmaruri în care eşti paralizat, nemaiputându-te clinti în faţa unui pericol iminent. Sigur, în cazul meu senzaţia a fost amplificată şi de faptul că urmăream o transmisiune preluată de pe internet, în care imaginea chiar îngheţa la fiecare zece-douăzeci de secunde, pentru că din felurite motive – printre care acela că n-am unde dracului să mai montez şi ditamai antena de satelit e cel mai mic, iar vechea mea relaţie cu nenorociţii de la Romtelecom, de care abia am reuşit să scap în urmă cu vreo doi ani, e cel mai mare – nu m-am conectat şi la Dolce (deja sunt abonat UPC şi RCS!). Din punctul ăsta de vedere trebuie să recunosc că e o adevărată uşurare că nu mai trebuie să mă chinuiesc şi pentru alte meciuri. Unde mai pui că-mi făceam griji că săptămâna asta urmează să am serile ocupate cu nişte spectacole de teatru, riscând să pierd cel puţin partida din sferturi, unde am fi întâlnit Franţa, viitorul adversar al… Poloniei!

În încheiere, fără să vreau să blestem laolaltă cu toţi iubitorii handbalului care nu sunt abonaţi Dolce, îmi exprim speranţa sinceră că se va întâmpla la fel şi la următoarele competiţii importante transmise în exclusivitate acolo.

Niciun comentariu: