Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

luni, 9 decembrie 2013

PIRAT.RO

Nu ştiu şi chiar nici nu mă interesează (vorba cântecului) ce audienţe fabuloase raportează Sport.ro, dar eu îl încadrez în categoria posturilor de televiziune pirat. Nu în sensul că n-ar avea licenţă de emisie, ci pentru că nu face decât să trăiască pe spinarea altora. Astfel, în cea mai mare parte a timpului şi, în orice caz, de câte ori mă nimeresc eu din greşeală pe frecvenţa lui, câte un moderator cu figură dubioasă, à la OTV, comentează împreună cu invitaţii aflaţi în studio, sau care intervin pri telefon, cele mai fierbinţi faze ale meciurilor de fotbal importante… transmise de concurenţă, în special de Digi Sport.

Adicătelea, unii dau o căruţă de bani pe drepturile de televizare (către LPF bunăoară, de nu le mai ajung şi pentru Premier League!), doar pentru ca alţii să facă talk-show-uri interminabile aproape gratis, plătind numai câte un ameţit de moderator şi contravaloarea convorbirilor telefonice cu “oamenii de fotbal” contactaţi ca să-şi dea cu părerea lor competentă de telespectatori fideli ai celorlalte posturi dacă la cutare fază a fost sau n-a fost penalty, ori dacă un jucător trebuia să fie eliminat în loc să primească numai cartonaş galben. Unde mai pui că, în timp ce Digi izbuteşte, prin metode (necurate) care-mi scapă, să transmită nonstop fără publicitate, la Sport.ro nu apucă un ciudat de-ăla să băsmească cinci minute fără să fie întrerupt de ditamai calupul cu reclame de trei ori mai lung. C-aşa-i în capitalismul de Dâmboviţa!

Niciun comentariu: