Loading...
Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

joi, 19 iunie 2014

… LUA-V-AR DRACU! (PARTEA A DOUA)

(Continuare de aici.)

Din lipsă de timp (pentru că începea primul meci al zilei la CM de fotbal) şi de “spaţiu tipografic” (în sensul că la texte prea lungi platforma pe care am eu blogul începe să dea rateuri), m-am oprit ieri cu relatarea noilor mele aventuri cu Romtelecom la momentul când, după vreo două săptămâni de reclamaţii, discuţii telefonice şi non-intervenţii ale “echipelor de tehnicieni” formate din câte un alcoolic paraşutat în apartamentul meu, am găsit în cutia poştală următoarea scrisoare din partea societăţii, pe care am s-o reproduc aproape integral, cu micile mele comentarii în paranteze:

“Stimate client,

Romtelecom îţi reconfirmă promisiunea de a oferi conţinut TV de calitate pentru toate gusturile şi continuă să îţi îmbogăţească grila cu noi canale. (Ce frumos din partea lor! – n.m.)

NOUTĂŢI!

Începând cu data de 14 iulie 2014, grila Serviciului tău de televiziune va avea în plus următoarele canale: History Channel, FilmBox, FilmBox Plus şi TV 1000. (Întâmplarea face că le am pe toate de la Digi şi UPC, iar ultimele trei, dar în special FilmBox-urile, sunt niște porcării sinistre, despre care am şi scris. Aşa că mulţumesc pentru nimic! – n.m.)

History Channel îmbină poveştile despre trecut cu realitatea zilelor noastre şi îţi dezvăluie legăturile dintre cele două într-un mod pasionant, captivant şi adesea surprinzător.

TV 1000 este canalul dedicat filmelor, de la comedii franţuzeşti (vă mai şi lăudaţi cu asta?! – n.m.) la thrillere scandinave (????!!!! – n.m.), drame britanice şi, desigur, cele mai bune pelicule de la Hollywood (asta e pur şi simplu o minciună gogonată! – n.m.).

Mai mult, de curând beneficiezi de cel mai nou canal din familia Discovery: ID Xtra, disponibil în exclusivitate la Romtelecom. Un canal adresat în principal publicului feminin (aha, de-aia nici nu-l remarcasem! – n.m.), axat pe conţinut din zona de mister şi suspans, care dezvăluie poveşti fără egal şi mistere captivante din viaţa reală.

Din grila actuală a Serviciului tău de televiziune, se vor elimina (ce face?!?! – n.m.) canalele: Comedy Central Extra (să vedeţi ce înjurături o să vă luaţi, dar nu de la mine! – n.m.), Shorts TV (abia ce-l descoperisem şi mă bucuram că-l am, fiindcă nenorociţii ăilalţi, de la UPC, mi l-au băgat într-un pachet opţional de care nu beneficiam! – n.m.), The Money Channel (pagubă-n ciuperci! – n.m.) şi ProTV Internaţional (nici pe-ăsta nu-l am în altă parte, dar, de ce să mint?, nici n-o să mor de dorul lui – n.m.)

(Şi acum vine partea cea mai tare! – n.m.)

Serviciul tău de televiziune digitală (IPTV) va conţine, începând cu data de 14 iulie 2014, canalele din grila de pe verso. De asemenea, de la aceeaşi dată, tariful lunar pentru Pachetul de Servicii de care beneficiezi va creşte cu 0,5 Euro (0,62 Euro cu TVA).”

În continuare, mi se anunţă o pritoceală similară la pachetul suplimentar HD, din care se scoate şi se bagă, mai dihai decât fac eu cu ei. Tariful rămâne totuşi neschimbat.

Carevasăzică, după fix trei luni şi-un pic de când m-am abonat, beneficiind la vremea aceea, chipurile, de o superofertă promoţională personalizată, fapt pentru care m-au obligat să semnez un contract pe doi ani, şi cu toate că de atunci şi până acum am avut parte din partea lor numai de belele, defecţiuni, întreruperi de imagine, pârâieli pe sunet şi enervări pe sănătatea mea, nenorocitele jigodii ordinare şi împuţite de la Romtelecom, în frunte cu Directorul Executiv Comercial pe Segmentul Rezidenţial România, Mathias Hanel, care semnează mizeria de mai sus, au ajuns la concluzia că prea m-am huzurit şi dau puţini bani pe aşa megaservicii socotite de mare calitate acolo la ei în Luavardracuşimâncamiaţiștițivoicevistan.

Şi eu, naivul, care, atunci când m-am pomenit cu plicul în poştă, a doua zi după ce primisem factura, încât era clar că trebuia să fie altceva, mi-am imaginat – bazându-mă şi pe faptul că, la un moment dat, una din toantele cu care m-am tot conversat în ultimele două săptămâni la telefon m-a asigurat că se va ţine cont la plata abonamentului de problemele pe care le-am întâmpinat cu recepţia – că sunt informat de o reducere substanţială pentru factura curentă sau măcar mi se cer scuze în mod oficial! Da’ de unde!

Şi staţi, că nu s-a terminat!

Ieri, chiar în timp ce scriam prima parte din acest material, am primit un nou telefon, de data asta de la un cretin de-acolo, care m-a întrebat direct dacă acum se vede bine Dolce Sport HD, pentru că ştie el – consultându-şi nu globul de cristal, ci aparatele de supraveghere cu care se distrează verificând la ce posturi se uită abonaţii (asta ca să ştiţi, dragi prieteni, că tot Romtelecomul e la curent când vă delectaţi, fără ştirea nevestelor, cu vreun pornache!) – că tocmai urmăresc acel post.

După ce i-am explicat, nu chiar politicos, că nu mă uitam de fapt la nimic, dar televizorul din birou era pornit pe Digi Sport 2, de la altă societate, în timp ce acela din dormitor, conectat la decodorul Romtelecom care o fi rămas într-adevăr setat pe Dolce Sport HD, era stins, l-am lăsat pe fir să mă duc să verific. Bineînţeles că pârâielile, fulgerele, steluţele şi dunguliţele erau la locurile lor, aşa că din momentul în care am revenit la telefon (mult mai curând decât cele douăzeci de minute cât îmi propusesem să-l las, pentru a-i plăti cu aceeaşi monedă timpul pe care îl pierd eu în acest mod la fiecare sesizare către ei), şi până când, după alte vreo zece minute în care mi-am deşertat sacul, înşirându-i cam ce vă povestesc şi vouă de două zile, i-am închis telefonul în nas, practic dobitocul nici n-a mai apucat să deschidă gura.

În concluzie, după ce am citit, ca pe niciun altul, contractul prin care am (re)devenit abonat Romtelecom, dar şi scrisorica reprodusă pe larg mai sus, în care, în subsolul paginii şi cu litere minuscule, tocmai am remarcat că este reprodus exact pasajul corespunzător din respectivul contract, am de gând să trimit pe adresa societăţii, în termen de 30 de zile (mă rog, au rămas numai vreo 20, la cum merge Poşta Română), o “notificare scrisă” prin care să solicit “denunţarea unilaterală, fără plata niciunei penalităţi sau despăgubiri” a actualei înţelegeri, cum am dreptul în cazul majorărilor de tarif. Că mi-a ajuns!

Niciun comentariu: