Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

joi, 5 martie 2009

ŞI SE FĂCU DREPTATE...

Am citit undeva, am văzut într-un film, am visat sau am inventat eu cândva următoarea chestie: unui bărbat îi intră la un moment dat în cap că nevastă-sa îl înşală, deoarece se îmbracă foarte des cu o rochie verde. Aşa, pur şi simplu, nu că ar fi avut el vreo teorie deosebită în legătură cu rochiile verzi... Oricum, după multe certuri, deşi nu reuşeşte să scoată nicio mărturisire, ci doar acuzaţii bine argumentate că e dus cu pluta, decide să divorţeze. Culmea însă ştiţi care e? Că – nu mai ştiu cum – într-un târziu se dovedeşte fără putinţă de tăgadă că avea dreptate: nevastă-sa chiar îl înşela!

Mai stranie decât povestea asta e faptul că mi-a venit în minte când am aflat despre cetăţeanul Costel Iancu, parcă – ăsta numit de domnul Boc în nu ştiu ce funcţie, după care a ieşit la iveală că era un ticălos, cu dosare penale grele etc., dar şi că participând la alegerile uninominale din toamnă din partea PD-L câştigase colegiul, însă a ratat intrarea în Parlament la redistribuirea aia cu cântec. Adicătelea, cumva s-a făcut dreptate, dar nu datorită responsabilităţii unor lideri de partid care să nu-l fi acceptat drept candidat, nici a înţelepciunii electoratului care deşi cică nu greşeşte niciodată l-a votat într-o veselie, ci prin grija unui calculator mai deştept decât toţi. Acelaşi care ne-a ferit şi de Adrian Păunescu, Ioan Talpeş sau doamna Ciocumic (aia cu bălăceala în direct), de pildă, alţi câştigători de colegii rămaşi – slavă Domnului! – pe dinafară...

2 comentarii:

Anonim spunea...

de norica nicolai n-ai fi zis. esti cam subiectiv

Anonim spunea...

dupa unii psihologi verdele e simbolizeaza gelozia