Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

luni, 7 ianuarie 2008

PINGUINII

După ce toată vara am trecut dintr-un cod de avertizare galben de caniculă într-unul portocaliu sau chiar roşu, emise cu multă însufleţire de ANM, săptămâna trecută ne-am confruntat cu cel dintâi al iernii – unul galben de viscol şi ninsoare. Judecând însă după jalea din ţară, am senzaţia că deocamdată meteorologii noştri nu prea şi-au calibrat cum se cuvine paleta coloristică de sezon. Nici nu vreau să mă gândesc ce ar însemna un cod portocaliu!

În plus, referitor la regimul termic, mă întreb cum de o temperatură de 37-38 de grade este considerată periculoasă, în timp ce una de -25 ar fi suportabilă, deşi, pe de altă parte, tot cu mirare, aud că la -5 “vremea este rece pentru această perioadă”. Om fi noi, românii, mai ciudăţei, aşa, de felul nostru, dar îmi place să cred că încă nu ne-am transformat cu toţii în pinguini!

Niciun comentariu: