Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 24 februarie 2009

AŞA MI-AŞ PLĂTI ŞI EU IMPOZITELE...

Nu că liderii sindicali, în special cei din învăţământ, mi-ar fi devenit mai simpatici de când îi aia la cap pe ăştialalţi – care oricum o merită din plin, după cât au mâncat în campania electorală – şi nu pe liberali, dar şmecheria cu alocarea a 6% din PIB pentru Educaţie (conform legii, vezi Doamne!), care sunt de fapt doar nu ştiu cât de la Buget şi restul din fonduri europene sau, şi mai haios, din veniturile proprii ale unităţilor şcolare, mi se pare că e ca şi cum eu aş susţine că i-am dat înapoi prietenului Costică suma de bani luată cu împrumut, numai că pentru o parte din ea îi pretind să-mi presteze câte ceva prin bătătură, iar o alta va trebui s-o scoată cum ştie el de la Florica, o vecină care mi-e datoare mie de câţiva ani...

Niciun comentariu: