Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 31 martie 2010

CA ŞI CUM N-AR FI

Îmi reproşa cineva de curând că nu prea mai scriu critic la adresa reprezentanţilor puterii portocalii, ba uneori chiar am tendinţa oarecum nefirească de a mă răfui tot cu bieţii rechini pensionari şi cu dinţii tociţi de pe la PSD sau cu – prin comparaţie şi cu unii şi cu ceilalţi – neprihăniţii liberali.

Răspunsul scurt a fost că guvernanţii actuali sunt efectiv sub orice critică, aşa că… Răspunsul o idee mai lung ar fi acela că pur şi simplu nu-i mai pot suporta în nicio dezbatere televizată şi prin urmare nu prea mai am habar ce îndrugă. Chiar şi când mă uit la un talk-show unde sunt invitaţi, în clipa în care se pregătesc să deschidă gura schimb pentru o vreme canalul. Pe cuvânt! Un fenomen similar se întâmplă în privinţa televiziunilor: mustrările mele se îndreaptă numai către Realitatea TV sau Antena 3, şi niciodată spre OTV sau B1, pentru că pe acestea din urmă nu le urmăresc; simpla trecere peste ele în elanul zapării îmi provoacă o profundă stare de disconfort vecină cu scârba.

Niciun comentariu: