Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

joi, 4 martie 2010

LISTA ŞI FREZA

Pare-se că jocurile pentru Congresele(?!) PNL din weekend sunt deja făcute, iar plictiseala şi victoria la scor a lui Crin Antonescu asigurate, da’ mare satisfacţie lăuntrică aş încerca dacă noul Mesia închipuit al partidului ar lua-o-n freza sa îngrijită, cu toate că n-am cine ştie ce simpatie debordantă nici pentru contracandidatul său principal, Ludovic Orban, şi cu atât mai puţin pentru strigoiul lui Cataramă, pe care l-aş vedea mai degrabă trimis cu arme, bagaje şi alţii ca el în şuturi la PD-L. Şi apropo de strigoi: Tăriceanu ce-o mai face?

Cât despre numele vehiculate în legătură cu “lista” liderului liberal, poate mi-a scăpat mie, dar nu l-am regăsit pe cel al Marianei Câmpeanu, de pildă, care de la o vreme e principalul vector de imagine (pozitivă) al partidului; în schimb, vorba cuiva, n-ar fi de mirare să apară doamna soţie a domnului Antonescu, ca la europarlamentare, unde a fost preferată pe o poziţie mai bună decât Renate Weber (şi uite cum îmi amintesc eu câte îi iertasem deja lui Crin!)! De Fenechiu prefer să nici nu mai zic!

Niciun comentariu: