Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 13 iunie 2012

ŞI TU, PLĂCINTĂ?!

După ce zilele trecute, luat prin surprindere de o apariţie intempestivă, în mijlocul unui meci de fotbal, a lui Vasile Blaga pe ecranul televizorului meu, cauzată de o atingere accidentală a unui buton al telecomenzii, am avut literalmente un şoc, fiindcă l-am confundat cu Sorin Frunzăverde şi nu înţelegeam de ce s-a întors aşa curând în PD-L, adineauri, printr-o manevră greşită similară, tocmai am văzut că Sorina Plăcintă a devenit (şi ea!) liberală sadea. Chiar mă întrebam câte cel mult zile, dacă nu ore vor trece până să se mai întâmple ceva care să-mi confirme că am făcut bine să nu mă duc la vot!


De altfel, am convingerea că scorul electoral la urma urmelor nesperat de bun pentru social-liberali le va da apă la moară să recurgă la tot mai multe asemenea manevre mizerabile. Dacă a ieşit masiv lumea din case pentru a-i vota chiar şi după episoade gen Frunzăverde, înseamnă că alegătorii lor fideli sunt dispuşi să înghită (aproape) orice. Atunci să le dea de înghiţit!

Niciun comentariu: