Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

miercuri, 20 iunie 2012

SUS, SUS, SUS…

Terifiat de ameninţarea codului galben de caniculă şi oricum incapabil să aleg despre ce să scriu dintre nenumăratele subiecte de covârşitor interes obştesc, cum ar fi plagiatul (cu sau fără ghilimele) lui Ponta, incompatibilitatea (idem) lui Mircea Diaconu, nominalizarea lui Puiu Haşotti ca ministru al Culturii (despre care n-am apucat să mă dumiresc dacă a fost făcută de liberali în bătaie de joc sau din imbecilitate pură!), balamucul de la PD-L, protestul papioanelor sau retragerea Burger King din România, am decis că e un moment propice să-mi bag picioarele şi să mă refugiez o (prea scurtă) vreme în munţi, de unde, mâine, poate, dacă o să am răgaz şi în special chef, o să scriu cel mult două-trei cuvinte cu care să însoţesc o sugestivă poză. Da’ nu promit!


P.S. În virtutea unui soi de tradiţie, nu m-ar mira ca pe durata absenţei mele din localitate să se întâmple ceva spectaculos, cum ar fi demisia lui Ponta…

Niciun comentariu: