Bucureşti, România
E-mail: blogziar@yahoo.com

marți, 25 noiembrie 2014

GATA CU NELIMITATU’! sau SĂ REVENIM LA OILE (ŞI VACILE) NOASTRE DE ZI CU ZI. PLUS BOII, SĂ NU UITĂM BOII!

Ca să fie treaba oablă:

Coincidenţă sau nu, după o lungă convorbire (se prea poate să fi bătut spre şase ore, ceea ce nu înseamnă, totuşi, decât vreo 360 de minute) cu prietenul meu din Spania, am primit pe telefonul mobil de la Digi un SMS cu următorul conţinut: 


“Stimate Client (aşadar, cu majusculă – nota mea), îţi mulţumim pentru alegerea serviciului Digi Mobil Optim Nelimitat. Acest serviciu este destinat satisfacerii nevoilor obişnuite de comunicare. Astfel, înregistrarea pe o cartelă SIM a unui consum mai mare de 3000 de minute către reţelele mobile internaţionale va atrage pentru cartela SIM respectivă suspendarea serviciului, până la finalul lunii în care s-a înregistrat acest consum. În cazul neacceptării, puteţi renunţa la serviciul de telefonie mobilă în 30 de zile de la această notificare, fără plata de despăgubiri. Vă mulţumim”.


Acum aştept cu înfrigurată scârbă primele abuzuri, când îmi va fi suspendat serviciul şi după o convorbire de două-trei ore, astfel încât, atunci când o să mai am nevoie să sun, să trebuiască să mă ţigănesc cu retardaţii de la relaţii cu clienţii care, până la remedierea situaţiei, o să mă aburească şi o să mă mintă cu neruşinare, aşa cum, în paranteză fie spus, a încercat să facă nu mai departe de zilele trecute o tâmpiţică de vreo 12 ani, care mi-a răspuns, cu mare întârziere, la sesizarea aceea despre care oricum vă promiteam c-o să vă ţin la curent, când a părut că nu mi s-a resetat contorul de date mobile pe data de 15 a lunii, cum era prevăzut în contract (vorba vine, era o dată stabilită aleatoriu), dar eu realizasem între timp că, de fapt, ceasurile companieie RCS&RDS sunt potrivite după fusul orar al Belgravistanului (acelaşi cu al Islamabadului, Tashkentului, Kabulului...) şi contorul fusese resetat încă de pe 14 seara.) Puteţi (re)citi aici. De altfel, fenomenul s-a repetat şi luna următoare, respectiv aceasta, când mi s-a confirmat pe deplin teoria, pentru că inclusiv un SMS la serviciul cost control, datat 14 noiembrie, dovedea resetarea timpurie. Fireşte însă că fătuca nu înţelesese nimic (aşa cum pun pariu că n-a înţeles nimeni din companie!) şi, după ce-am făcut-o în fel şi chip, i-am explicat tot eu, să nu moară proastă (cel puţin în privința asta).

Oricum, cam atât cu (ne)limitatul de la Digi Mobil. Asta ca să ştiţi şi voi de ce mă… aia (şi) pe ei. Că de nemernicii de la Vodafone, de pildă, nici nu mai merită să pomenesc (dar abia aştept să ies de sub contract ca să le spun adio; AMR: 3 luni), după ce au tăiat complet (după cum reiese din ofertele de pe site) minutele internaţionale către mobil chiar şi din abonamentele RED de zeci de euro! În schimb, au nesimţirea – sancţionabilă inclusiv din punct de vedere legal, sunt convins, dacă ar fi vigilente instituţiile de profil din ţara asta – de a face reclamă la “internetul nelimitat”, când de fapt este vorba de o extraopţiune gratuită la care ai dreptul timp de două luni (patru, pentru utilizatorii 4 G) din cei doi ani de contract la care eşti obligat.

Niciun comentariu: